تندِ تند!!!

تندِ تند!!!
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 3436
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



ساخت کد موزیک


آزرا جای خالی بین سدان متوسط سوناتا و لوکس‌ترین مدل این شرکت یعنی جنسیس را پر می‌کند. کارخانه هیوندای نسل جدید این مدل را با عنوان گرندیور وارد ایران کرده، گرندیور با دو نوع موتور ۳لیتری و ۲.۴ لیتری به بازار عرضه شد که مدل سه لیتری آن که هم اکنون وارد ایران شده است، قادر به تولید ۲۵۰اسب بخار قدرت میباشد و مدل ضعیف تر آن ۱۸۰ اسب بخار نیرو تولید میکند.


 

گرندیور از نظر ظاهری و داخلی دچار تحول کاملی گشته و به نظر میاد که از سال ۲۰۱۱ به بعد کمپانی هیوندای به جهتی روی گردانده تا بتوان اصالت کره ای بودن خود را همانند سایر کمپانی های بزرگ دنیا مثل تویوتا، بنز و ... حفظ کنه، از این رو، از مدل ۲۰۱۱ به بعد شاهد بودیم که طراحی بدنه خودروهای هیوندای ماهیچه ای تر شد و از تولیدات سال ۲۰۱۲ به بعد، خطوط تیز و شکسته به ظاهر خودرو وجه تمایزی القا کرد، به طوری که در زمان حضور سوناتا ۲۰۱۱، شاهد این بودیم که سوناتا از تمامی خودروهای موجود در آن زمان کاملا متمایز بود و بیشتر از هر خودروی دیگری، بیننده رو سمت خودش جذب مینمود، پیرو سیاست تازه شروع شده هیوندای، سری جدید آزرا هم همانگونه که ذکر شد، دارای خطوط تیز و شکسته بوده و این خطوط حتی روی چراغ ها هم اثر بخش بوده اند، اما این تغییر کمی بیش از حد از طرح سوناتا تقلید شده بود که شاید در نگاه اول احساس کنید که با یک سوناتا ۲۰۱۱ رو به رو هستید! اما با نگاهی دقیق تر خواهید یافت،گرندیور، ماهیچه ای تر شده و همچنین فاصله دو محور از هم بیشتر گردیده و این باعث شده تا ظاهر گرندیور، یک ظاهر نازک نارنجی مثل سوناتا تکراری نباشد.

پیشرانه استفاده شده روی مدل های وارداتی شرکت آسان موتور، همانگونه که گفته شد، ۳لیتری با توان تولید ۲۵۰ اسب بخار قدرت میباشد که از تکنولوژی ساخت بالایی برخوردار است و با بهره گیری از گیرباکس پیشرفته ۶سرعته، از این رو احتمال میرود که مصرف سوخت پایینی داشته باشه!

در نمای ظاهری خودرو، به چراغ کوچک LED که به صورت نواری در نمای خودرو به چشم میخورد، و رینگ 18 اینچی و سایر موارد میتوان اشاره کرد که رینگ ۱۷ اینچی هم برای این مدل قابل سفارش میباشد.
در بخش امکانات رفاهی گرندیور باید به، ماساژور صندلی راننده، گرمکن فرمان و صندلی برای همه ی چهارسرنشین، پرده های آفتابگیر جانبی سرنشینان عقب ، دریچه های کولر جداگانه برای سرنشینان عقب، با قاب فیبر کربن، سقف پانوراما و در بخش امکانات ایمنی میتوان به اضافه شدن ایربگ محافظ زانوی راننده که جمعا گرندیور دارای ۱۳ایربگ میباشد و همچنین کروز کنترل هوشمند به طوری که در هنگام نزدیک شدن به خودروی جلویی به از برخورد شما با اتومبیل دیگر جلوگیری میکند و ... اشاره کرد.

قیمت گرندیور در تاریخ ۸آذر ۷۸میلیون تومان از سمت نمایندگی هیوندای اعلام شده است

با تشکر از شرکت آسان موتور کرمان-نمایندگی دلیلی که امکان گرفتن این گزارش رو فراهم کردن و با تشکر از آقای نیما رفعت نامی که با توضیحاتشون نونستیم این متن رو برای شما آماده کنیم و در پایان تشکر میکنم از دوست خوبم سورج رکن آبادی که زحمت عکس گرفتن از گرندیور رو کشید.

 



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط P.B